CompuServe - snizeni cen

Kamil Kukura Kamil.Kukura at tuke.sk
Thu Jan 12 09:47:27 CET 1995

On Wed, 11 Jan 1995, Antonin Novotny wrote:

> Kolegove,
>    domnivam se, ze ohlasene vyrazne snizeni sazeb CompuServu je predevsim
> dusledkem konkurencniho prostredi (Internet, America On Line, ..).
> V Evrope dochazi k uplnemu zruseni komunikacnich poplatku za pripojeni
> ke komunikacnimu uzlu. Ucastnici z Vidne, Mnichova i Budapesti se budou
> pripojovat za mistni hovorne. Praha ? - monopol. Stesti, ze existuje Internet
> pripojeni na CIS.

Pozeral som sa na Windows95 (build 26x) a tam Microsoft ponuka akysi svoj
Network na ktory sa da napojit modemom. V samotnom vybere uzlov sa
nachadza okrem zapadnych statov aj Madarsko, Polsko, Estonsko a dokonca
aj Bulharsko a Ukrajina(!) - aj ked pravda, iba do rychlosti 2400bps.
Cesko & Slovensko - ticha voda.

-- Kamil.Kukura at tuke.sk
-- MIME, ISO-Latin-2