CISCO 2511 a modemove pole ISPORTE Microcom

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Thu Jul 30 20:08:27 CEST 1998

> Dobry den,
> prosim poradte s nasledujicim problemem:
>
> Mam CISCO 2511 pripojeno orig. octal kabelem k poli ISPORTE Microcom a
> modemy po nekolika prihlasenich prestavaji zvedat linku. Pomuze
> reload CISCA. Nastaveni modemu je tovarni na AT&F . Reg. S0=1 .

>line 1 16
>session-timeout 20
>exec-timeout 20 0
>autoselect ppp
>modem Dialin
>stopbits 1
>rxspeed 38400
>txspeed 38400
> [...]

Nepouzivam IPORTE ale myslim, ze tohle plati obecne:
preferuju nastaveni modemu ATS0=1 - modemy zvedaji sami, cisco hlida jen
CD signal. Modemy je nutne zamknout na stejne rychlosti na jako je
rychlost asyncu - cili pripojit se reverznim telnetem pres cisco na
modem, tomu rici ze je pevna rychlost seriovky (AT&B1 u USR) a ulozit do
default profilu. Odpada hledani definice optimalniho init stringa.

PS 38400 se mi zda zalostne mala rychlost - ma-li se na tom provozovat
spojeni o rychlosti vetsi nez 9600 s kompresi. Doporucuji nastavit
115200 (pokud tedy nejde o schvalne zpomalovane linky)

Zdravi
D. Toman