https na virtualech nad jednou IP

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Tue May 15 20:16:40 CEST 2001

Dan Ohnesorg wrote:

> Ja bych to rekl takle. Nejdriv se vytvari SSL spojeni, v tom okamziku
> server vubec nema tuseni na ktereho virtualniho hosta bude smerovat dotaz,
> takze jedina moznost jak to poznat je podle IP adresy. Teprve po kanale,
> ktery se pres SSL vytvori se posilaji nejaka data a tedy i HTTP pozadavek
> s hlavickou host:

	A az se browsery i servery nauci pouzivat "Upgrade" protokolu v ramci
toho, co HTTP/1.1 umi, teprve pak bude moci browser oznamit s jakym
serverem hodla komunikovat a rovnou pozada o upgrade na HTTP over
SSL/TLS (prikaz OPTION s atributy Host: a nalezitostmi pro Upgrade:) - a
server provede upgrade spojeni a rovnou se bude moci prokazat
certifikatem prislusneho virtualu. Nez se ale k tomuto dostaneme, tak to
bude jeste chvilku trvat, takze zatim to skutecne nejde (to pisu jen pro
doplneni - vas prispevek skoro vypadal, jako ze SSL virtualy jsou
principialne zcela vyloucene).

					Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz