Antena k Access Pointu micronet SP918

Dalibor Straka dast at regionet.cz
Mon Sep 30 10:08:39 CEST 2002

Preji pekny den vsem,

zapujcili jsme ext. antenu dle naseho vyberu k AP SP918, ale AP se chova
jako by ji nemel. Proto jsme pozdali nejakou firmu at nam teda doporuci
jinou antenu. Proste za to zaplatime vice jen aby to fungovalo.
Prikladam zpravu, kterou poslal kamarad a reakci firmy. Nejsem odbornik
na radiokomunikace a proto Vas zadam o radu/posouzeni odpovedi.

Dekuji
--
Dalibor Straka

P.S. Jedna se o byty ve druhem patre, ktere se opticky vidi skrz sem tam
nejaky vrcholek stromu.

>Dobrý den, před chvílí jsem vám volal ohledně antény k našemu accesss
>pointu Micronet SP918.Na jedné straně je access point SP918, kabel
>C920B (30 cm), kabel C920C-10 a anténa od fy. Awicom ASU14
>(http://www.awicom.cz/produkty/asu14.htm)Na druhé je USB bezdrátový
>adaptér Ovislink WL-1100USB (http://www.ovislink.com.tw/wl1100usb.htm)
>
>Vzdálenost je skoro 200 m a v dráze jsou vrcholky stromů.Možná signál
>ovlivňuje i převaděč mobilního operátora, který je hodně blízko.
>Současná anténa nemá žádný efekt (na malý moment dojde ke spojení ale
> [...]

Dobrý den,

Už při použití této antény pravděpodobně porušujete limit 100 mW, pokud
použijete anténu s větším ziskem pak ji porušíte samozřejmě ještě více.
Zkoušel jste na pevno snížit přenosovou rychlost? Jaké jsou výšky nad
povrchem a překážkami na cestě? Je možnost připojit anténu na druhé
straně?

S pozdravem

Vladimír Janečka