Hgopher

Jiri Kvarda KVARDA at vc.cvut.cz
Mon Dec 6 16:06:39 CET 1993

>                                              ^^^^^^^^^^^^^^^
>     ^^^^^^^^^^^
CSO a spoustu
>                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Omlovam se za nevedomost, jedna se o programy pro DOS? Pro DOS a
Windows?
> Kde je lze ziskat?
>
> S diky
> Sasa          <janicek at cc.UManitoba.ca>

Jedna se o programy pro Windows. Winsock je DLL knihovna, ktera
poskytuje TCP/IP transportni vrstvu pro jine Windows aplikace.
Trumpet Winsock vyzaduje packet driver. Existuje mnoho jinych
WINSOCK.DLL, nebot ho obsahuje kazdy slusny TCP/IP package (PC/TCP,
Chameleon, ... ).
Hgopher, Gopherbook, Mosaic, Cello, QVTNet, ... jsou Windows TCP/IP
aplikace, ktere pouzivaji WINSOCK.DLL .
Vzhledem k adrese ..ca je asi nejblizsi archiv takovych aplikaci na
CICA - ftp.cica.indiana.edu . Aktualni index viz muj predchozi
prispevek do teto konference.

S pozdavem
                                       Jiri Kvarda