vyrobce eth. karty?

Ivo Panacek IVOP at n1.fastcom.cz
Wed Dec 8 09:20:08 CET 1993

   > Predevcirem chodili venku mikulas s certem a zrejme nam nechali v nasi siti
   > darecek. Nevedel by jste nekdo, kdo je vyrobce ethernetove karty jejiz
   > MAC adresa zacina 08:00:8F resp. kde by se to dalo zjistit obecne?
   >
   > S nadeji a pranim hodne snehu na vanoce vam vsem
   >
   > Tomas Mueller
   > Ceska narodni banka
Tesim se na snih i na vanoce. Bohuzel, tuhle adresu v databazi nemam,
mohu nabidnout nektere jine, az se mi to podari vyexportovat (je
to soucasti jakehosi programu a standardne to nejde). Jinak podle
jakychsi skolicich materialu tuto cast adresy prideluje IEEE -
nemaji sve informace nekde na siti ? Take by me totiz databaze
adres s vyrobci velmi zajimala.

S pozdravem

\        Ivo Panacek, ivop at fastcom.cz      \
  \      FastCom spol. s r.o.                \
    \    Olbrachtova 1, 14000 Praha 4          \
      \  Czech Republic                          \
        \       tel. 42-2-692 00 02                \
          \          42-2-692 77 40                  \
              Sitovi delnici celeho sveta, spojte se !