Informace o LINUXu

Pavel Zaboj Pavel.Zaboj at vse.cz
Thu Dec 9 11:26:50 CET 1993

On Dec 9,  9:53am, jenik at boc.feld.cvut.cz wrote:
} Subject: Re: Informace o LINUXu
} > > 	Nechodi na siti se subnetem, je potreba  udelat zmeny
} > > do kernelu (alespon to platilo, kdyz jsem se s nim zabyval).
} > > 	Kdyz zapnete swapovani, tak pada.
} > >
} >
} > Na siti mi chodi naprosto vpohode, swapovani mam zapnute... Umi SysV IPC,
} > umi spoustet ELF, vetsina software je GNU. Myslim ze je podstatne
} > lepsi/stabilnejsi nez NetBSD.
}
} 	Mozna mas novejsi verzi ..... Chyba se siti se projevuje
} jen tehdy, kdyz je sit rozdelena na subnety - a mozna i to uz je
} opravene ...
}
} > Je natvrdo nakonfigurovany pro Latin-1, aby ti chodila ceska/slovenska
} > klavesnice etc. musis hrabnout do zdrojaku driveru konzole.
}
} 	To je ono - je potreba hrabnot nekam do kernelu ... :-))
cestina tam jeden cas byla, ted uz asi nefunguje
(pkg national, je to v SLS i Slackware a delal jsem to JA :))
} BTW: nemylim se - taky ma TCP/IP net2 ??
to neni bsd NET-2, to je jenom stejne pojmenovany

}
}
} --
}