Citace clanku o Internetu

Ales Cepek CEPEK at aci.cvut.cz
Tue Dec 21 16:14:38 CET 1993

On Tue, 21 Dec 1993 15:20:49 GMT+2 Ales Horak said:

>Bude vysledek nekde zverejnen ? :-)
>
>                                          Ales Horak

...... to zalezi na vysledku cele akce. Kazdopadne poslu vsechny citace
tem, kteri mi poslou podklady. Pokud dostanu "rozumny" pocet citaci,
chtel bych je zverejnit stejnou cestou, kterou jsem o ne pozadal
(tj. pokud dostanu tolik dopisu, aby to stalo za zverejneni a pokud bude
odezva takova, ze to zvladnu --- v to doufam); jako prvni reakci jsem
dostal vypis citaci ceskych a slovenskych clanku ze soukrome databaze
kolegy Vilema Skalaka (VSE). Prvotni podnet k tomu, abych se obratil
se svou prosbou do konferenci CSINFO-L a NET mi dal kolega Jan Padourek
z Archivu CAV, ktery chysta clanek na dane tema pro casopis "Dejiny a
soucasnost" a ktery mne pozadal o spolupraci --- rada citaci by mela byt
uvedena zde.

BTW --- pro (seriozni) seznam citaci by se snad naslo misto
        i na nekterem gopheru. (?)

                                                        Ales Cepek