Sdruzeni Pro Snadne Spojeni

Peter Kupcik kupcik at ccsun.tuke.sk
Wed Dec 22 16:38:03 CET 1993

Zdravim !

> Vazeni, CESNET a EUNET ma u nas konkurenci. Existuje "Association for
> Progressive Communications". Ceskou republiku ma na starosti
>
> ECONNECT
> Sdruzeni Pro Snadne Spojeni
> Naovcinach 2 170 00 Prague 7, Czech Republic
> Tel:+42(02) 66710366
> Email: sysop at ecn.gn.apc.org
>
> Pokud je budete nekdo kontaktovat, sdelte nam prosim o nich podrobnejsi
> informace.

O APC toho vela neviem; vsetko by sa to dalo zhrnut do cha-
rakteristiky: Pocitacova siet pre mierove, ekologicke a ine
neziskove a nevladne (nongovernment) organizacie.

Sdruzeni Pro Snadne Spojeni prevadzkuje siet ECN (Easy con-
nection network) a BBS/Fido-node Econnect.
ECN funguje na baze Fido s adresou 2:424 (Econnect 2:424/10)
a je malou obdobou APC, t.j. spaja ekologicke organizacie v
byvalom Ceskoslovensku.
Kontakt ECN a zvysku APC (a vlastne celeho Internetu) zabez-
pecuje Econnect komutovanym pripojenim (raz denne) s Fido-UUCP
gateway siete greennet (gn.apc.org) v Londyne.

Komu nestacia tieto informacie, nech sa spoji priamo so sys-
opom Econnect-u, no zda sa mi, ze uvedena adresa a tel. cislo
uz neplatia. Skuste to radsej e-mailom.

Prijemne sviatky praje:
Peter (Ihla) Kupcik              E-mail: kupcik at ccsun.tuke.sk
Technicka Univerzita Kosice             tel: 095-54579, 32729