OMICRON-ECHO-16: zacatecnici v Intenetu

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Fri Nov 26 19:44:24 CET 1993

Mili obyvatele kyberprostoru Internetu,

myslim, ze vsichni podekujeme dr. Vrabcovi za perfektni uvod do Internetu.
Ja si dovolim pridat pro zacatecniky par zkusenosti z doby, kdy jsem se s
Internetem setkal poprve. Bylo to v zemi, kde auta jezdi po druhe strane
a mnoho sroubku ma stale jeste Whitworthuv zavit. Ke vsemu jeste jsem
take cetl neco na zpusob

>              1. PRVE KROKY ZACATECNIKA V INTERNETU
>              -------------------------------------
>  Odpoved na tuto otazku shrnuje 11 stran RFC1462 (FYI20):
>  Doporucujeme ze sady dokumentu typu FYI prostudovat jeste tyto soubory:
> A. 53 stran kratkych vysvetlivek internetovskych pojmu
> B. 42 stran castych otazek zacatecniku s autoritativnimi odpovedmi
>  Dulezite mezi nimi jsou soubory
> "information.sources" - znama prehledova prace J. Decembera z dubna t.r.,

Nakonec, s desem v ocich, jsem se docetl, ze kdyz uz se tedy opravdu musim
na neco zeptat v Usenetu, ze mam zajit za 'old hand'. Muj supervisor me
ovsem briskne vyhodil. I optal jsem se tedy sam, zadny ohnivy dest padat
nezacal, prislo asi pet odpovedi, no, jako normalne.

Rad bych zde tedy zvolal: zacatecnici, nezoufejte! Neni to ani zahadne, ani
tezke! Ani studium zenu se nevyzaduje, neni to ani umeni,

> Kehoe, Brendan P. (1993) Zen and the Art of the Internet: A
> Beginner's Guide, (second edition) 112 p. Prentice Hall, Englewood Cliffs, NJ.

staci docela normalni slusnost a ohleduplnost (napriklad nevytrhavat vety
z kontextu, jako jsem to udelal ja).

Mozna, ze nam by se hodil pramen

The Archives at vax.felk.cvut.cz: The Art of Stoicism :-)

Ahoj.