TAR soubory

DaN STOURAC at plk.mff.cuni.cz
Mon Nov 29 11:29:53 CET 1993

> From:           "Ondrej Plachy" <XPLACHYO at cslab.felk.cvut.cz>
> Send reply to:  net at cs.felk.cvut.cz
> To:             NET at cs.felk.cvut.cz
> Date sent:      Sun, 28 Nov 1993 13:50:35 MET-1DST
> Subject:        TAR soubory

> Jak, prosim, rozbalim soubory .tar.Z?
> Predem dekuji
>        Ondrej Plachy
>        xplachyo at cslab.felk.cvut.cz

Vsiml jsem si, ze uz se objevila odpoved pro Unix. Ja vam muzu rict
neco o svych zkusenostech s .tar soubory pod MS-DOSem. Co se tyka
pripony .Z, tak toho moc nevim, jsem v internetu vicemene novacek, a
zatim jsem potkal jenom soubory .tar.gz, ale ty nedelaly zadny
problem, protoze pri nahravani pomoci ftp prikazu bget se mi pripony
.gz (a myslim ze i patricne komprese) zbavily samy (neptejte se me
proc). Takze pokud nejak ziskate soubory, ktere uz jsou jenom .tar,
tak staci mit tar.exe fungujici pod DOSem, ktery se da ziskat napr.
pomoci Gopheru na
   -Czech Technical University, Prague
    -CTU FTP archive
     -msdos
      -arc-zip-zoo-arj
       -tar.exe
(Urcite take na stejnem miste pomoci ftp, ale mne pripada Gopher
prece jen pohodlnejsi.)

That's all chaps
                                                    DaN