TAR soubory

Michal KRSEK KRSEK2 at hermes.zcu.cz
Mon Nov 29 13:05:24 CET 1993

> Vsiml jsem si, ze uz se objevila odpoved pro Unix. Ja vam muzu rict
> neco o svych zkusenostech s .tar soubory pod MS-DOSem. Co se tyka
> pripony .Z, tak toho moc nevim, jsem v internetu vicemene novacek, a
> zatim jsem potkal jenom soubory .tar.gz, ale ty nedelaly zadny
> problem, protoze pri nahravani pomoci ftp prikazu bget se mi pripony
> .gz (a myslim ze i patricne komprese) zbavily samy (neptejte se me
> proc). Takze pokud nejak ziskate soubory, ktere uz jsou jenom .tar,
> tak staci mit tar.exe fungujici pod DOSem, ktery se da ziskat napr.
> pomoci Gopheru na

Na nasem Novellovskem serveru mame soubory comp.exe a ucom.exe, ktere
dokazi "rozpakovat" i .Z soubory. Jinak kdo by potreboval rozbalit
soubory s priponou .gz (novy komprimacni program) at hleda v archie
soubor gzip.* mel by byt v nejake ceste  */gnu/gzip/* . Zachazi se
s im podobne jako se Pkuznipem.

                                Mike