tel. cisla (was: gopher)

Bohumil Chalupa bochal at hp700.karlov.mff.cuni.cz
Tue Nov 30 16:21:44 CET 1993

>                     Tel. (42 2) 242 273 75 l.425
>                                 242 148 90 l.425
>                                 242 286 01

Moc vas vsechny prosim,
nepiste nova osmimistna telefonni cisla po skupinach 3-3-2 (a stara sesti-
mistna jako 3-3), je v tom pak hrozny zmatek. Alespon donedavna to bylo
i v seznamech logicky, podle ustreden, 2-2-2 pro sestimistna, 3-2-2 pro
sedmimistna s trimistnou ustrednou, naopak 2-2-3 nebo 2-2-2-1 pro
spolecne linky s delenim v dome. No a 2-2-2-2 nebo 4-4 pro osmimistna
nova cisla. (A nemejte mne za formalistu, ma to opravdu vliv na orientaci.
Stava se mi, ze mi da praci, nez si uvedomim, ze jde vlastne o stejne
cislo, je-li jinak zapsano.)
Timto se nechci nijak dotykat autora citovaneho konce prispevku, neni
ani prvni ani jediny. Vlastne bude lepe, kdyz ho smazu, neni podstatny.
Vsechny zdravi
			Bohumil Chalupa, KFK MFF UK