timezone

Miloslav Blazek milos at muni.cz
Wed Apr 6 20:20:42 CEST 1994

>	Kdyz uz jsme u toho - jaky je presne algoritmus pro prehazovani
>casu, tedy kdyz se to preklapi mazi letnim a  zimnim ??
>
>---
>						Honza Kostal
>						jenik at feld.cvut.cz
>                                                FIDO: 2:420/12

Snad to je takto: ke zmene dojde vzdy v noci ze soboty na nedeli ve 2 hodiny
budto o hodinu vpred nebo zpet (pri zmene zpet, tj. z letniho na zimni
se posouva pouze pri prvnim dosazeni druhe hodiny :-). Toto nastane
v poslednim tydnu v breznu a v poslednim tydnu v zari.

Moje SVR4ka se rozhodla ze ma cas MET DST.

Hope this helps.

Miloslav Blazek <milos at ics.muni.cz>