IP/IPX Bridge?

Ladislav Rudisar RUDISAR at faf.cuni.cz
Fri Apr 15 08:37:02 CEST 1994

>      I've been using PCROUTE 2.0 and it works fine !
>

>  Ricardo.
Morim se s pripojenim vzdaleneho eth. segmentu k backbonu 193.84.84 a
zkousim zatim PCBRIDGE 1.21, ale marne. Mam 2 PC AT/286 s kartami
WD8003E (8 bit) a dva modemy CASE 512+ 19200 s pruchodnosti
otestovanou VTERMem. Jedno PC je fyzickou soucasti site 193.84.84 a
na druhe je eth. pripojen vzdaleny segment (zatim 1 PC). V baliku
pcbri121.zip jsem nasel programy:
wd03wd03.exe
wd13wd13.exe
wd03slip.exe
Pouzil jsem navod a wd03slip.exe (velikost necelych 18 kb) jsem
prejmenoval na bridge.exe a dal jsem ho do autoexecu.
autoexec.bat
bridge 19200

config.sys
files=60
buffers=30

PC mi po staru pisi "cannot execute a:\bridge.exe". Delam neco spatne
?
Mate nekdo chodivou verzi PCBRIDGE a ev. PCROUTE pro karty wd8003e ?
Zkousel jsem konfiguraci ze sousedni LF pro karty SMC ELITE PLUS, ale
ta mi taky nechodi.

Predem diky.

Zdravi,

  |  Ladislav Rudisar                |   Charles University         |
  |  E-mail: rudisar at faf.cuni.cz     |   Computer Centre            |
  |          rudisar at earn.cvut.cz    |   Heyrovskeho 1203           |
  |  tel. 049-24821 l.255            |   501 65 Hradec Kralove      |
  |  fax  049-27778                  |   Czech Republic             |