IP/IPX Bridge?

Petr Herman herman at dec51.lf2.cuni.cz
Fri Apr 15 12:43:49 CEST 1994

Potvrzuji.

> Morim se s pripojenim vzdaleneho eth. segmentu k backbonu 193.84.84 a
> zkousim zatim PCBRIDGE 1.21, ale marne. Mam 2 PC AT/286 s kartami
> WD8003E (8 bit) a dva modemy CASE 512+ 19200 s pruchodnosti
> otestovanou VTERMem. Jedno PC je fyzickou soucasti site 193.84.84 a
> na druhe je eth. pripojen vzdaleny segment (zatim 1 PC). V baliku
> pcbri121.zip jsem nasel programy:
> wd03wd03.exe
> wd13wd13.exe
> wd03slip.exe
... etc.

Podle mych zkusenosti tento PC Bridge bezne prenasi TCP/IP spolu s Novellem.
Ale nezkousel jsem ho jako slip, a tak jsem z baliku pouzil wd03wd03
a to vetsinou chodi.
Jen obcas z neznamych duvodu prestane poustet vsechno z toho, co by mel,
a zacne byt vybiravy.

> PC mi po staru pisi "cannot execute a:\bridge.exe". Delam neco spatne
                       ^^^^^^
To vypada na hlasku DOS-SHELLu, tj. vypada to na nabourany .exe fajl.

> Mate nekdo chodivou verzi PCBRIDGE a ev. PCROUTE pro karty wd8003e ?
> Zkousel jsem konfiguraci ze sousedni LF pro karty SMC ELITE PLUS, ale
> ta mi taky nechodi.

Me to tu beha prave na SMC ELITE PLUS.

    Petr  H e r m a n                                      \_/
    2. lekarska fakulta UK                                 ["]
    150 18  Praha 5 - Motol                              /|~~~|\
    Inet: Petr.Herman at lf2.cuni.cz                       ^ |___| ^
    voice:(+42 2) 5295-5846, 5295-5510, fax: 5295-5547    _] [_