ODI

Jiri Kvarda KVARDA at vc.cvut.cz
Mon Apr 18 11:38:09 CEST 1994

> ODIPKT vytvari "ilusi" paketoveho driveru na ODI.
> Takhle bezne koexistuje napr. NOVELL (nad ODI) a TELNET (nad pkt)
> a mely by (snad) nad tim pak chodit i Windows, ale s tim uz nemam
> takove zkusenosti, tak mou odpoved v kontextu s Windows berte s reservou.
>
>     Petr  H e r m a n

ODIPKT ma vazne problemy s koexistenci s NDIS over ODI (NDIS2 i NDIS3), takze
je s Windows for Workgroups 3.11 nepouzitelny. Pri naisch pokusech se
napr. ftp spojilo se serverem ale uz nic nepreneslo a odeslo do vecnych
lovist. Autor to nedavno take priznal a pripravuje novou verzi, ktera bude
fungovat. Bohuzel ted tu zpravu nemuzu najit, abych sem pripojil jeji kopii.

                                          Jiri Kvarda
                                         VC CVUT Praha