kryptovani

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Tue Apr 19 11:00:24 CEST 1994

>Subject: kryptovani
>To: net at cs.felk.cvut.cz
>Date: Tue, 19 Apr 1994 07:07:44 +0200 (CEST)
>From: Martin Krejci <mkre at oku-ck.cz>
>
>Dobry den!
>
>potrebuji nastudovat zaklady o kryptovani, hlavne pak metodu
>verejneho klice. Muzete me, prosim, nekdo odkazat na vhodnou
>literaturu?
>
>Jsem predem zauzlovan.
>
>Sincerely
>Martin Krejci, Okresni urad Cesky Krumlov, (mkre at oku-ck.cz)

Doporucuji dokumentaci k PGP (Pretty Good Privacy). Posledni verze
je v baliku "pgp23A.zip" a liberecky Cmuchal mi sdelil, ze tento
balik je i v CESNetu. Viz
"file://ftp.cvut.cz/.P4/pub/msdos/security/pgp23.zip".
Dokumentaci tvori soubory "pgpdoc1.txt" a "pgpdoc2.txt".
Balik si muzete stahnout napr. pomoci libereckeho ftpmailu.

                                                   Vladimir Vrabec