Virus

Ivo Panacek IVOP at n1.fastcom.cz
Wed Apr 20 11:43:43 CEST 1994

> Mohl by mi nekdo tento virus poslat v nejakem *.com.
> Nejlepe primo na Hradilm at risc.upol.cz
> Neslibuji odstraneni nebo nalezeni sekvence, ale mozna ho nekdo zna.
>                                               Michal HRADIL
>                                       student of Palacky's University
>                                           Olomouc, Czech republic
>                                      +++++++++++++++++++++++++++++++++
>                                         E-mail: Hradilm at risc.upol.cz

Bylo by (v pripade uspechu) mozno poslat vysledky i do konference ?
Mohly by se hodit.

Diky

\        Ivo Panacek, ivop at fastcom.cz      \
  \      FastCom spol. s r.o.                \
    \    Olbrachtova 1, 14000 Praha 4          \
      \  Czech Republic                          \
        \       tel. 42-2-692 00 02                \
          \     fax. 42-2-612 11 319                 \
              Sitovi delnici celeho sveta, spojte se !