kryptovani

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Thu Apr 21 11:08:53 CEST 1994

>From: "ZDENEK RICKA" <ZRICKA at logis_nw.logis.cz>
>To: net at cs.felk.cvut.cz
>Date: Wed, 20 Apr 1994 08:18:29 +1
>Subject: RE: kryptovani

vloudila se chybka -------------------------->pgp23A.zip
podival jsem se do tohoto adresare a je tam jeste mimo jine
soubor pgp23docA.zip, ktery je podstatne  kratsi a obsahuje
dokumentacni soubory take

>Tyto problemy me take zajimaji, ale neznam pristup na liberecky
>ftpmail server, poradte mi.

Poslete e-dopis s textem help na adresu ftpmail at ftp.vslib.cz. Server
Vam posle navod, jak s nim pracovat. Po precteni navodu budete asi
na tutez adresu posilat text:

open ftp.cvut.cz
cd /.P4/pub/msdos/security
get pgp23docA.zip
quit

Server Vam pozadovany soubor zasle zakodovany uu-konverzi asi ve dvou
castech.