NCSA telnet pres SLIP

Petr Jendele jendele at cs.felk.cvut.cz
Thu Apr 21 23:52:53 CEST 1994

In message Thu, 21 Apr 1994 15:30:36 MET-2DST, net at cs.felk.cvut.cz  writes:

> Hi all.
>
> Presne s tymto problemom sa trapil asi pred rokom.  V manuali NCSA
> Telnetu  je napisane, ze chodi len na Ehternet kartach.  CU Telnet chodi
> aj na pevnych linkach so SLIPom.  Je to v navode uvedene a mam to
> odskusane.         Pre NCSA Telnet na pevnych linkach pouzivame emulator
> ethernet karty nad seriovym portom ETHERSL.COM.  Je to v podstate
> paketovy driver.  Mal by byt v poslednej kolekcii paketovych driverov.
> Ak to bude nutne, tak ho na poziadanie zaslem.  Na komutovanych linkach
> [...]

Ja pouzivam NCSA telnet se slipem (v drive uvedene konfiguraci) bez
problemu. Zkousel jsem umslip jak z telefon.zip na vcdec tak umslip z
boombox.micro.umn.edu (novejsi, stahnuty asi pred ctyrmi dny). Oboje mi
funguje bez problemu. Zkusil bych se radeji podivat na konfiguracni soubor.
Jestli by nemohl byt problem v nem. Pokud nic nenajdete, mohu poslat svuj
nebo si vzit Vas a podivat se na nej. Ale to si budeme posilat radeji mimo
konferenci.
     S pozdravem
                                                        Petr Jendele

Petr Jendele, postgraduate student,             Phone (home): (+42 2) 311 76 68
Dept. of Computers,                             E-mail: Jendele at cs.felk.cvut.cz
Faculty of Electrical Engineering,                (EARN: Jendele at csearn.bitnet)
Czech Technical University in Prague,
Karlovo namesti 13