Jak rozbalit soubor?

Jiri A. Randus JIRI.RANDUS at vslib.cz
Tue Apr 26 10:13:00 CEST 1994

> Pomoci FTPMAILu jsem prikazem GET objednal soubor o delce cca 550 kB.
> Obdrzel jsem jej ve 14-ti castech (samostatnych, ocislovanych
> dopisech), z nichz pouze prvni ma pripojeny rozbalitelny soubor,
> ktery ma vsak pouze cca 43 kB.
> Mohl by mi nekdo poradit jak ziskat z tech 14-ti dopisu pouzitelny
> soubor o puvodni delce? Pouzivam PegasusMail na PC.

FTPmail pri odesilani rozseka UUkodovany soubor na asi 60kilove kousky...
v prvnim z nich je tedy i hlavicka UUkodu (begin...), podle ktere Pegasus
pozna, ze soubor obsahuje `UU attachment'. Ostatni ji samozrejme
nemaji. Vse co musite udelat je vyexportovat vsech ctrnact kusu do souboru
na disku, spojit je, a UUdekodovat. UUdecode od (tusim) verze 4 umi
rozkodovat i soubor nakouskovany na vice casti, paklize ve jmenech obsahuji
vzestupnou ciselnou radu; pozna tedy, ze soubory so1.uu, so2.uu, so3.uu,
so4.uu, so5.uu.... etc. a s jako takovymi s nimi i naklada.

S pozdravem
J.A.R.

  Jiri A. Randus
  Jiraskova 878         Harcov B 318
  Novy Bor              Liberec 15  Harcov
  473 01                460 15
  Czech Republic        Czech Republic