online14.zip

Perla at infima.cz Perla at infima.cz
Sat Apr 30 04:02:04 CEST 1994

 -=> Quoting Internet: Vrabec at cs.felk. to ** All ** <=-

 IV> Pratele,

     Zdravim,

 IV> Presno vydal novou verzi sve elektronicke knihy "The Online World".

     Rad bych si to precetl. Protoze o techto vecech nevim skoro nic.
     To znamena, ze ani nevim, jak se k tomuto textu dostat!

 IV> ... je jiz v CESNEtu na plzenskem
 IV> FTP serveru (280 kb). Jeji URL je:

     Prave tam nemam pristup. Ale skutecne mam zajem. Nedal by se
     "The Online World" umistit na INFIMU? Mozna se ptam naivne
     a vubec to nejde, nebo by to bylo drahe ...
     Kazdopadne by mi tato knizka udelala velkou radost. A urcite
     nejen mne. Myslim, ze by tady nasla spoustu ctenaru.

     Predem diky alespon za odpoved.
     Na INFIME mam ID Perla, jinak Lubor Vyskoc ve FIDU.

... Blue Wave - World Tour - 1994
___ Blue Wave/QWK v2.12
 E-mail replies to this user should have the following on the first line
 of message text:        TO: Perla