velvyslanectvi USA

Martin Pilc mxp24 at psu.edu
Thu Aug 11 06:39:31 CEST 1994

>Kdesi jsem nasel adresu na USA Information Service:
>uspiprag at earn.cvut.cz. Neni to ale overene.
>

>Petr Rehor   (rehor at decros.cz)

Pokud ja vim, US Embassy v Praze ma kompletni napojeni na Internet (sveho
casu jsem se toho snazil vyuzit kdyz jsem si tu shanel skolu), adresu ovsem
nevim. Adresa na USIS je mozna spravna, i kdyz mi finger nadava, ale USIS a
velvyslanectvi jsou dve ruzne instituce, i kdyz (kdysi) sdilely stejnou budovu.

Jinak zdravim, pane. Chtelo by se mi v patek do Woodstocku, ale ty mrchy
chteji za listek $135 a podle strizlivych odhadu vyjde predrazene jidlo na
dalsich $100, tak se budu jeste moc rozmejslet. Kdepak jsou ty doby co to
stalo $18.

Sincerely

MarPi                        Martin Pilc
                             marpi at psu.edu