newsgroups

Martin Pilc marpi at psu.edu
Tue Dec 6 19:27:06 CET 1994

> nevite nekdo jak se da pripojit konference typu alt.computers.amiga
> ze serveru news.eunet.cz ???
> Predem dik.
>
>                                           Martin Kriz

Ted si to nejspis sliznu ze ponoukam studenty k nadbytecnemu e-mailu, ale nest:

Pokud Vam na Vasem newsserveru schazi nejaka newsgroup (tak rika se tomu
diskuzni skupina nebo konference nebo jak, sakra? :-) ), muzete si o kopie
prispevku pozadat e-mailem na computer at rushroom.com.

Subject muze byt prazdny, do zpravy prijde jeden nebo vice prikazu, viz dale...
Zaslani trva od nekolika hodin do nekolika dnu. Upozornuji (asi zbytecne) ze
nastaveni maxmsg 1000 a vyzadani prispevku z kterekoli *.binaries.* zahlti
Vas ucet a nejspis i narusi vztahy na pracovisti.

Servis je soucasti politicke cinnosti nejmenovanych subjektu, kteri Vam na
zaver kazdeho mailu neopomenou pripojit ponoukajici komentar. I tak se da
delat politika.

K alt.computer.amiga - na zadnem ze 4 newsserveru na ktere mam pristup se
tahle skupina nevyskytuje, takze to vypada na odlisny nazev.

computer at rushroom.com commands:

active             Mails back a list of all groups available
help               Mails back help message
identify           Identifies this computer
maxmsg num1        Maximum number of messages you want mailed
grlist group.name  Generate a listing of articles on file in
                   the group you specify.
                      grlist dfw.eats
                   will send a listing of all stored articles.
grn num1 num2      Send articles from "num1" to "num2". "num2"
                   argument is optional.
                      grn dfw.eats 10
                   will send article 10 from dfw.eats
                      grn dfw.eats 10 20
                   will send articles 10 through 20
grlast group.name num1   Send the last "num1" most recent articles.
                      grlast dfw.eats 10
                   will send the last 10 articles from dfw.eats
grsearch group.name 'text' startdate enddate
                   group.name  -  group to search
                   'text'      -  text to find (NEEDS SINGLE QUOTES!)
                   startdate   -  starting date (YYMMDD) format
                   enddate     -  enddate (YYMMDD) format
                      grsearch dfw.eats 'mexican food' 941001 941010
                   will search the group  dfw.eats for the text
                   mexican food  for all articles from 10 01 94 to
                   10 10 94....

mail computer at rushroom.com
  active
  grsearch dfw.eats
  grlast 10 rec.arts.startrek

  will - mail back a list of all active groups
       - mail back a article list from dfw.eats
       - mail back the last 10 articles from rec.arts.startrek

comments to postmaster at rushroom.com .

Sincerely

MarPi                        Martin Pilc
                             marpi at psu.edu