Elm-otazky

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Wed Dec 14 18:26:47 CET 1994

> Date: Tue, 13 Dec 1994 20:45:33 MET-2DST
> From: Lubomir Lepen <lepen at fhpv.umb.sk>
> Subject: Elm-otazky
> To: net at cs.felk.cvut.cz
>
> Zacinam pracovat v Internete a momentalne sa "podrobnejsie"
> bavim s postou ELM. Bohuzial nikto z mojho blizkeho okolia
> mi nevie odpovedat na tieto moje otazky: (pouzivam ELM 2.4 PL6)

V Unixu je jeden moc dobry pomocnik: man. Takze "man elm";
myslim, ze je tam skoro vsechno, co je treba. K vytvareni
aliasu jeste "man elmalias". Pokud snad jde o nejaky elm mimo
Unix, tak nevim.

Kdyz uz pisi, tak bych taky mel jednu otazku:
umi nekdo nejakou fintu, jak dostat do "To:" adresu z "From:",
kdyz je pro "reply" automaticky dosazena ta z "Reply-To:"?
Ja na to stale nemohu prijit. Napr. se to hodi, kdyz chci
odpovedet jen autorovi prispevku do konference. Bez teto
finty musim adresu rucne opisovat, coz je trochu blbe...
Pokud jde o trivialitu nebo me prehlednuti, omlouvam se
za svou neduvtipnost nebo neporadne nastudovani. Za rady dekuji.
--
e-mail <kaspar at cnb.cz>                          Lubos Kaspar