NDIS EMULATOR

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Wed Dec 21 15:11:46 CET 1994

>Muze mi nekdo prosim poradit, kde najit emulator NDIS pro ODI? Ma
>pry existovat ...  Jiri Polach

NDIS a ODI jsou dva zpusoby pro pouziti vice sitovych protokolu na
jednom PC, takze nechapu co myslite tou emulaci.
Pokud Vam jde o NDIS2 nad ODI, tj. pouziti ODI a NDIS2 soucasne, tak to
bych vedel.
Lepsi ale bude, kdyz mi napisete k cemu to potrebujete, protoze mozna
existuje elegantnejsi zpusob nez tato krkolomna (vim z vlastni zkusenosti)
kombinace.

S pozdravem,

Jiri Kvarda                       Czech Technical University
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Computer Center, ICSC
tel.: +42 2 2431 0369             Prague, Czech Republic