aktualnost dokumentu (www.gopher)

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Wed Dec 28 18:44:34 CET 1994

Dobry den,
pouzivam NCSA Mosaic (verze pro Ultrix, ale to myslim neni podstatne) a rad
bych vedel, jak si udrzet prehled o aktualnosti ctenych dokumentu.
Mozna bych dotaz nevazal ani na Mosaic, spise asi jde o www a gopher servery.

Jestlize znam URL k nejakemu dokumentu, a precetl jsem ho k nejakemu datu,
existuje prostredek, ktery mi umozni zjistit, jestli od te doby ten soubor
nekdo aktualizoval (aniz bych ho stahoval, cetl a porovnaval)?

V souboru ".mosaic-global-history" sice zaznam o cteni je a ma i jakesi datum,
ale nenasel jsem, ze by to slo pouzit zpusobem, ktery jsem popsal.

Nestalo by za to, aby na serverech existovala interaktivni sluzba "Co noveho
(v lokalnich dokumentech) od dd.mm.yy hh:mm?", ktera by procisla celou bazi?
Neexistuje takovy robot? Nepracuje na nem nekdo?

Martin Postulka
P.S. PF 95