Cesky Pmail

Jiri Kvarda KVARDA at vc.cvut.cz
Fri Feb 4 14:05:20 CET 1994

> Taky sem ho zkousel, ale znate to ... kdyz ma clovek mega.
> Jo ale reknete mi, jak mam nase spravce prevedcit o nainstalovani.

Windows PMail pouziva stejne konfiguracni soubory, foldery a address
books jako Pmail pro DOS. Proto staci do stejneho adresare co je
PMail zkopirovat soubory, ktere se rozbali z winpmail.zip, a je to.
Potom se muze na postu pristupovat z obou pri stejnem nastaveni. To
by snad mohlo spravce presvedcit o snadnosti.

                                 Jiri Kvarda

P.S. Samozrejme je vhodne jeste ty nove soubory oznacit jako
shareable, read-only, ale to je snad neodradi. :-)