Cesky Pmail

Jiri Kvarda KVARDA at vc.cvut.cz
Fri Feb 4 16:10:12 CET 1994

> 	Co mame s ceskym pmailem? Treba to, ze nektere sekretarky prece jenom
> anglicky neumi a kdyz jim dame do ruky ceske menu, tak jsou ochotny to
> pouzivat, jinak se jim pristup typu zmacknete toto a toto a vybafne to
> na Vas toto moc nelibi a stravi se s nimi zbytecne mnoho casu.

Tady si asi moc nerozumime. Vam jde o ceske menu, ale ja mel dojem ze jde o
posilani pripevku v c~estine~.

Pokud ale budou sekretarky posilat v ceskem kodovani, tak uz se tesim az
dostanu zpravy se spoutou nejasnych znaku. Napr. tohle:

    zprava, florinty^2i, k^2ioeni
je
    zprava, ctyri, krizeni

v kodu Windows EE. Pokud to k vam vubec doslo, jak se vam libi ?  :-)

BTW, mam ten dojem ze se mluvi neco o nezamestnanosti. Takze by se dalo ze
sekretarek vybirat na zaklade IQ testu prace s programem s anglickym menu. :-)
Pro mne osobne by ale takovy test byl jednodussi nez s nejakym pocestenym
produktem. Kolika ruznymi zpusoby je napr. pocesteno New, Open, Save, Save As
atd. :-)

              Jiri Kvarda