"Crackers" na Internetu

Radim Bartos rbartos at cs.du.edu
Tue Feb 8 20:51:07 CET 1994

> Dokazu si predstavit napsan urcity monitor , ktery postavim do vhodneho
> mista site, a ktery bude sledovat sit a vyhodnocovat prosla data. Pokud bude
> nekdo delat telnet nebo ftp ze vzdaleneho uzlu pak jsem schopen odchytit
> jeho heslo a tak se mu dostat na account. Konec koncu by to nemuselo byt ve

To je presne to co se delo...

> Lamanim heslem tzv. totalnim zpusobem (kombinace) me nepripadne jako
> schudne.

Pokud vim tak existuji programy schopne otestovat 1000 kombinaci za
za vterinu (na nejakem lepsim SUNu, predpoklada se, ze mas kopii
/etc/passwd). Testuje se proti slovniku. Nas systemak tak byl schopen
rozlousknout 2/3 hesel po jedne noci pocitani...
Pred rokem jsme tu meli incident, kdy hacker pouzival nase systemy
k provozovani prave takovych programu.

Radim