"Crackers" na Internetu

Jiri Orsag jiri.orsag at vscht.cz
Wed Feb 9 18:17:43 CET 1994

According to Tomas Mueller:

> ... skvely! A nevedel by nekdo, jak se s mailing listama na vscht.cz ci
> eunet.cz pracuje (predpokladam, ze to vi minimalne Jirka :-). Pokud jsou
> vyse uvedene dva uplne nove (14 dni), byly nekde inzerovany?

Nove jsou listy na eunet.cz. Jak listy na vscht.cz, tak na eunet.cz
jsou administrovany pres Majordomo. Informace o praci s listservem
lze ziskat po poslani mailu s "help" v tele mailu na adresu
listserv at eunet.cz nebo majordomo at eunet.cz. Totez pro vscht.cz.
Listy na vscht.cz se tykaji spise akademicke obce, listy na eunet.cz
jsou orientovany spise na zakazniky EUnetu. Listy tykajici se bezpecnosti
jsou uzavrene a jsou urceny pro admistratory pripojenych siti a
pocitacu. Verifikaci ucastniku listu chceme, alespon castecne, omezit
moznost, ze informaci o bezpecnostnim hazardu dostane najednou
systemak i uzivatele daneho systemu.

Listy byly inzerovany na poslednim skoleni OMICRONu. K rozeslani
podrobnejsi informace E-mailem jsem se jeste nedostal, protoze
byla ted spousta prace s udrzbou RIPE databaze. A pak - vsichni vite,
co je to za zabavu psat navody a manualy :-).

				Jiri Orsag
				ors at vscht.cz