Cesky Pmail

Janicek janicek at cc.umanitoba.ca
Thu Feb 10 21:25:07 CET 1994

On Thu, 10 Feb 1994, Ales Horak Net. Admin. wrote:

: branou do sveta (snad krome Francie). Osobne pokladam za uzitecnejsi vyvijet
: neco skutecne potrebneho misto vymysleni pitomych narodnich verzi cehokoliv
: (napr. MS-Windows s klenoty typu "setric obrazovky" ap.), ktere jen lidi
: vzdaluji. Onehdy jsem byl ve Svedsku u znamych a chteli neco poradit s PC.
: Jenze meli svedsky MS-DOS, takze to bylo tezke ... Nejhorsi je to, ze se
:vyvojem narodnich verzi zivi spousta darmozroutu, ktere dalsi dobracci plati,
: casto z penez danovych poplatniku; kez by je venovali na vyuku anglictiny!

> Myslim ze dokud se bude na svete mluvit tolika jazyky, kolika se
> mluvi, bude holt nutne vyvijet "narodni verze cehokoliv".

Mluvi se na svete OPRAVDU tolika jazyky? Jde prece jen o to aby jsme se
domluvili.. Cestina je krasna, ale mate rad WindowsEE? Chcete, aby Vam
rovnez rozumel nekdo pouhych 300Km vzdaleny? Mate plne pravo na svuj
nazor, toto je snaha Vas jen trochu premluvit.
____
Sasa