Cesky Pmail

Ales Horak Net. Admin. ALES at tunw.upol.cz
Fri Feb 11 09:43:04 CET 1994

> Mluvi se na svete OPRAVDU tolika jazyky? Jde prece jen o to aby jsme se
> domluvili.. Cestina je krasna, ale mate rad WindowsEE? Chcete, aby Vam
> rovnez rozumel nekdo pouhych 300Km vzdaleny? Mate plne pravo na svuj
> nazor, toto je snaha Vas jen trochu premluvit.

Produkty, jako Windows EE se mi nelibi a domluvim se stejne dobre i s
anglickou verzi cehokoliv - mluvil jsem ale za ty, kteri anglicky
neumi a nikdy umet nebudou (predpokladam ze neznalost anglictiny neni
trestna) a pak jsem taky reagoval na ty "darmozrouty".

                                          Ales Horak
                            Palacky University Computer Centre
                            Olomouc, Czech (Made:)
                            Internet: ales at risc.upol.cz