dvojite prispevky

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Fri Feb 11 12:56:24 CET 1994

> Oboje slo jak do net, tak do csinfo :-)

Aha. No jo, ale asi to nebude tim, ze se autor utukl a poslal to dvakrat sam.
Stava se to casteji a ze by se tolik lidi utukavalo?
Je pravda, ze hlavu si s tim asi lamat moc nemusime, ale nelze prece pripustit,
ze se nekde deje neco a nikdo nevi poradne co.

(Mohl by si autor puvodni zpravy vzpomenout, jak to poslal? To je ale asi
nemozne.)

Tomas Mueller
Ceska narodni banka