dvojite prispevky i jinak

Tomas.Najman at vsb.cz Tomas.Najman at vsb.cz
Mon Feb 14 18:52:06 CET 1994

>Pricina mohla take byt v problemech s pameti na centralnim maileru pro
>felk.cvut.cz. Prave dnes jsem ji (alespon doufam) odstranil.

Zajimava debata. Pokud jsem dobre cetl, tak ale na to nikdo
uspokojive neodpovedel? (nebo ano?)

Rad bych prihodil jeste jeden problemek:

Krome drive zminenych dvojitych prospevku se mi obcas objevuji v
novych mailech i dve UPLNE totozne zpravy (vcetne data a casu
odeslani). Nevite nekdo, cim by to mohlo byt? Je to snad problem
naseho centralniho maileru, ktery zapomene, ze uz totez posilal pred
chvili...?
-tom-

      | B.B.A. Tomas Najman      ///      tomas.najman at vsb.cz |
      | Institute of Technology, Ostrava, College of Business |
      | Major: Systems Engineering & Computer Science         |
      | Track: Information technology                         |
      | Year : 5th                             Czech Republic |
      | home : Vystavni 408,  73931 Repiste,   Czech Republic |