dvojite prispevky i jinak

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Tue Feb 15 10:20:45 CET 1994

>Pricina mohla take byt v problemech s pameti na centralnim maileru pro
>felk.cvut.cz. Prave dnes jsem ji (alespon doufam) odstranil.

Zajimava debata. Pokud jsem dobre cetl, tak ale na to nikdo
uspokojive neodpovedel? (nebo ano?)

>Krome drive zminenych dvojitych prospevku se mi obcas objevuji v
>novych mailech i dve UPLNE totozne zpravy (vcetne data a casu
>odeslani). Nevite nekdo, cim by to mohlo byt? Je to snad problem
>naseho centralniho maileru, ktery zapomene, ze uz totez posilal pred
>chvili...?

Prave tohle by mohl byt zmineny problem naseho centralniho
maileru (koncem minuleho tydne byl zrejme opravdu odstranen),
pripadne jineho maileru na ceste mezi nami.
Pro blizsi patrani je treba podivat se na casy uvedene
v zahlavi dopisu na radcich Received. Z nich lze usoudit,
kde se dopis rozmnozil.
                          Martin Bily