postupna likvidace vse.cz

Kamil Kukura kamk at ccsun.tuke.sk
Thu Feb 17 11:00:02 CET 1994

On Wed, 16 Feb 1994, Eduard Vopicka wrote:

> Kolegove networkove,
.
.
.

> Prosim spravce ruznych maillistu konferenci, kterym se zacnou vracet
> zpravy s vse.cs v adrese, aby prislusne adresaty vyrazovali s listu bez
> jakehokoliv upozorneni - kazdy takovy uzivatel na VSE dostal upozorneni
> na nutnost preregistrace adresy vcetne navodu, jak to udelat.

S vlastnej skusenosti mozem povedat, ze sranda zacne ihned akonahle sa
ozve moderator nejakeho list-u, ze on ziadneho clena z .vse.cz nema. Tato
situacia vznika vtedy ak ma niekto kdesi vytvoreny forward posty na svoju
adresu ako na .vse.cs.
Inac, u mna sa pri poslani posty na .tuke.cs vrati sprava:
----