ASN.1 (potrebuji)

Martin Rysanek rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Feb 25 16:18:40 CET 1994

Dobry den,

je zde nekdo vubec schopen mi pomoci.  Potreboval bych nekde sehnat popis
sitovych typu, ktery by mel byt obsazen v ASN.1 (Abstract syntax notation).

Ve sve diplomove praci vytvarim distribuovanou pamet, ktera je sdilena v
obecne heterogennim prostredi . (Distribuovana sdilena pamet a operace nad
ni - LINDA distributed environment) Z tohoto duvodu je nutne mit moznost
porovnavat data at jiz pochazi z Intela nebo z Mips, Motorola.

Protoze LINDA vyvazi do ciloveho jazyka nekolik zakladnich synchronizacnich
a manipulacnich operaci s nastenkou (distribuovanou pameti) a protoze
definuje v cilovem jazyce urcite datove typy, je nutne tyto typy sladit s
nejakou jiz existujici normou.

O ASN.1 vim, ze prave toto vse poskytuje. Jenom je zde maly, nezanedbatelny
problem. ASN.1 je ISO/IEC 8824 a 8825 a jako takova zdarma akademicke
oblastni nepristupna.

Nevite, kde by se dal sehnat minimalne nejaky clanek pojednavajici o ASN.1,
nebo nejaky vycuc z teto normy a to bud prostrednictvim Iternetu nebo
normalni kopii.

Bohuzel, zatim jsem nenasel nikoho, kdo by mi mohl neco podobneho
poskytnout nebo zdelit pointer na internet.

S diky

Martin Rysanek
 Martin Rysanek     rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
 Brno               rysanek at arwen.ics.muni.cz