OMLUVA !!!! (Smazte predchozi mejl)

Michal KRSEK KRSEK2 at hermes.zcu.cz
Thu Jan 20 19:29:14 CET 1994

Vazeni kolegove,

vidim Vas u Vasich, masin jak sproste nadavate do blbcu a dalsich
zviratek clovekovi, ktery Vam poslal predchozi majl. Vezte ze sem
svuj softverek neposilal na konferenci z nejakych reklamnich, potazmo
zistnych cilu.

  Stalo se to "uklepnutim" me malickosti, za coz se hluboce omlouvam
vsem, obzvlaste pak tem, kteri diky me blbosti prisli o nejake penize
(ted mluvim o tech co za Interenet plati).

  Doufam, ze moji omluvu prijmete, a nezlyncujete mne nekde
za rohem. Nebot chybami se clovek uci (doufam, ze to plati i o mne).

                    S pozdravem

                                    Mike