PC-TCP & winsock.dll

Martin Rysanek rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Jan 21 16:30:37 CET 1994

> Pouzivam PCTCP 2.1 (pres NDIS+dis_pkt.gup shim i Crynwr packet driver)
> a rad bych pouzival programy vyuzivajici winsock.dll.
> Pokousel jsem se nainstaloval Trumpet Winsock, ale jakmile byl pritomen
> kernel PCTCP, winsock se neinicializoval. Pokud jsem pouzil Crynwr a
> winpkt.exe bez PCTCP slo vse bez problemu.
> Ma nekdo s timto nejakou zkusenost ?

Reseni je snadne, PCTCP 2.1 ma svuj vlastni winsock.dll, asi by byl
problem mit nainstalovane dve TCP/IP najednou.

Pokud chcete pouzivat PCTCP 2.1 sezente si na sitich prislusny
winsock.dll (pokud je volne na sitich, k Lan Work Place je).

Jinak musite pouzit zvlast Trumpet, posledni je  final beta
release #5.

Martin Rysanek

 Martin Rysanek     rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
 Brno               rysanek at arwen.ics.muni.cz