AT &ZC=... ???

Eduard Vopicka Eduard.Vopicka at vse.cz
Wed Jun 1 18:54:32 CEST 1994

Dobry den,

pri prohlizeni Quick Reference Card od US Robotics Courier modemu jsem
narazil na "AT &ZC=s ... Write command string (s) to NVRAM." a na
"AT ... &ZC? Display stored command string." Funguje to vyborne, jen
nejak v rychlosti nemuzu najit, zda a jak se takto ulozeny retezec da
pouzit.

Existuje nejaky AT prikaz "proved ten command string", nebo se ten string
pouzije pri power-up ci po ATZ? Nic mi na tom nevazne, ale docela by mne
zajimalo, jak to vlastne je... Jo, a taky, jestli ten string ma mit na
zacatku AT ?

(Posilam i do CSINFO-L, tam se "modemove" diskuse uz take odehravaly.)

Diky,

Eduard Vopicka

--
"Eduard Vopicka, Computing Centre, Prague University of Economics,
W. Churchill Square 4, CZ 130 67 Prague 3" <Eduard.Vopicka at vse.cz>