NET$DOS.SYS

Ales Horak ALES at tunw.upol.cz
Tue Jun 7 12:56:19 CEST 1994

> V nejake prirucce jsem se docetl: "..NET$DOS.SYS soubor obsahuje _vsechno_
> potrebne pro nabootovani stanice a jeji prihlaseni do site..".
> Kdyz jsem se do tohoto souboru podival, dospel jsem k zaveru ze tam opravdu
> _vsechno_ potrebne je.

NET$DOS.SYS obsahuje vsechno to, co do nej utilitou DOSGEN nacpete -
takze kdyz do nej date zavirovany command.com, tak tam bude :)

> Ma otazka zni : je mozne, aby mohl vir napadnout napr. COMMAND.COM
z tohoto > souboru NET$DOS.SYS?

Pokud se virus nacpal do uz hotoveho net at dos.sys (nebo
jakehokoliv jineho "boot image file"), tak to znamena vzhledem k jeho
umisteni (\LOGIN), ze ho musel 'infikovat' nekdo s ekvivalenci na
supervisora, nebo supervisor :)

BTW: myslim ale, ze virus, ktery by umel infikovat nektery
konkretni spustitelny soubor obsazeny v hotovem "boot image file" se
zatim jeste nenarodil.

                                          Ales Horak
                            Palacky University Computer Centre
                            Olomouc, Czech (Made:)