tar pro PC

lieberzeit at cs.felk.cvut.cz lieberzeit at cs.felk.cvut.cz
Tue Jun 21 10:29:11 CEST 1994

> Vazeni kolegove, mohu mezi Vas vznest dotaz, ktery jsem obdrzel?

Osobne pouzivam GNU tar, a jsem spokojen. Mam verzi 1.10, jiste uz davno
bude neco podstatne novejsiho. Doporucuji se porozhlednout po mistech
nabizejicich GNU software, tam by to melo byt. (Ja mam upravenou verzi pro
pouziti s ASPI SCSI rozhranim, kterou jsem ziskal odjinud. Nesezenete-li
GNU tar jinde (a snaze), mohu poslat nebo se podivat po adrese).

V.Lieberzeit