Microsoft pro skoly

Ing. Jaroslav Biolek, MSMT CR BIOLEK at s1.msmt.cz
Thu Jun 23 13:17:02 CEST 1994

> 	Vazeni,
>
> 	tento tyden predava firma Microsoft Pilipovi (tedy ministru skolstvi)

pouze do jeho rukou, v podstate je to dar ceskym skolam. O teto akci vi
vedeni Vasich skol od ledna 1994.

> softwaerovy dar v hodnoce 200 milionu.

necelych 210 mil. Kc

> 	Od zari tedy bude k dispozoci na vsech skolech zdarmaExcel 4.0
> a Word 2.0 for W atd...

nejen to, dar bude individualni podle technickych podminek
jednotlivych skol. Jsou tam i Windows NT, Visual C++, Visual Basic
atd.

> 	Dodaji to vcetne instalacnich disket, manualu apod.

Jen jedno baleni na fakultu ci celoskolske pracoviste s patricnym
poctem licenci pro moznost vicenasobne kopie.
Manualy navic, jiz za vase penize, firma doda podle pozadavku.

> Alespon tak
> mi tvrdil do oci vysoce postaveny pracovnik firmy Microsoft.

Asi  ing. Jan Toman
Ten neni tak vysoky. Myslim ze ma tak neco pres 1m a 70cm.

V pondeli 27. 6. 1994 se to vse dozvite v sdelovacich prostredcich.
Podobna akce se chysta i s firmou Borland.
V jednani jsme s Lotusem a WordPerfectem, vlastne pardon
WordPerfect-Novell.
Snad to vse vyjde. Uz nyni jsme vycerpani.

Drzte nam palce.
Preji vsem hezky den.
Ministry of Education, Youth and Sports Czech Republic
Ing. Jaroslav Biolek
Assistant of Vice Minister
Karmelitska 7
118 12, Prague 1 - Mala Strana