poplatky za shareware

mikan at vse.vse.cz mikan at vse.vse.cz
Thu Jun 23 16:02:18 CEST 1994

In article <1994Jun17.153552.6509 at vse.cz> you write:
>From: Ludvik Urban <GEOFLU at aci.cvut.cz>

>Muzete o te firme napsat vic?
>Kolik chteji za to zprostredkovani?

>! Ludvik Urban, kat. geofyziky MFF UK Troja   geoflu at aci.cvut.cz !

Firma JIMAZ sidli v Hermanove ulici smerem od tramvaje nahoru kolem
veletrzniho palace. Asi 200 m do kopce a tam maji prodejnu. Dali mi sice e-
mailovou adresu na nekoho, kdo to pro ne vyrizoval, ale neuchoval jsem si
ji.
Za zprostredkovani si firma pripocitala cca 20 az 30% (nepidil jsem se po
jejich nakladech s registraci, procenta jsem ziskal jako cena zaplacena
minus kurzovnim prepoctem ziskany sharewarovy poplatek lomeno kurzovni
cena). Vyhoda - bez starosti a korespondence do ciziny, pokouseni banky o
placeni na ucet v cizi zemi a cizi mene.
Bylo by vhodne se s nimi predem dohodnout, zda na prave Vaseho autora
shareware maji spojeni.
Pavel Mikan