s7

Filip Rachunek RACHUNEF at mat-infnw.upol.cz
Thu Jun 30 21:09:15 CEST 1994

> Nevim, odkud tyto informace beres. Unixove BBSky jsou u nas zhava novinka.
> Ale myslim, ze i pro ne by mela platit pravidla DOSovych BBSek:
>
> 1. Sysop rozhoduje o vsem, co se na BBSce bude delat.
> 2. Nelibi-li se to nekomu, nikdo ho k volani na danou BBS nenuti.
> Diskuse na toto tema nejsou v konferenci BBSEMAIL.42 nijak ridke....

Ach jo. Tak se mi zda, ze si nerozumime. Nemam v umyslu se hadat o
nejakych pravidlech BBS-ek, jenom me trochu zarazila poznamka pana Vopicky
o chat-roomech a o 'bezobsaznych diskusich'. Nemuzu si pomoct, ale
pripadalo mi to mirne urazlive. Ale to je jedno, jen jsem rekl svuj nazor
na zminenou BBS, jak si pral Pavel Zaboj ve svem uvodnim mailu. Snad jsem
nikoho neurazil.

                                            Filip Rachunek
                                            student NAM3
                                            PrF UP Olomouc