fyi22

Juraj Panko panko at ccsun.tuke.sk
Thu Mar 3 00:51:06 CET 1994

				Dear networkers !

> upozornuji na nove FYI (FYI22): FYI on Questions and Answers - Answers to
> Commonly Asked "Primary and Secondary School Internet User" Questions.
> Nebudete mi verit, ale nebyl jsem schopen nalezt v CESNETu FYI vyssi nez
> FYI18. Pouzil jsme libereckou VERONICu i NoseyParker - ale nikde nic.
> Zajemci si budou muset u nas nedosazitelna FYI prekopirovat ze zahranici.
> Jsou napr. na info.ripe.net.

Pokial pan Vrabec spomina zahranicie, tak jeden zdroj je aj ccfly.tuke.sk
ale tam pre nedostatok miesta je tento dokument nie ako fyi ale iba ako
rfc1578.zip ( akosi neviem zrkadlit a vytvarat "linky" na urovni suborov
( v PM to samozrejme ide )).Takze cez FTP sa da najst v adresari rfc/rfc15xx

prichadzam asi "s krizkem po funuse" ale zial skor som sa k poste nedostal :-(
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk
gespa at earn.cvut.cz