Zdroje CESnetu

jenik at boc.feld.cvut.cz jenik at boc.feld.cvut.cz
Fri Mar 4 12:31:12 CET 1994

> 2) Spravci se zasmeji, jak nedokonale informace mam o sluzbach, o ktere se
>    staraji, a poslou mi aktualni informace. Ja je zahrnu do pristiho
>    vydani atd. atp.

	U nas na pocitaci a1fel.feld.cvut.cz (pozor, ne a1well !) bezi
v pokusnem provozu gate mezi sitemi FIDO <-> Internet. Ze strany
Internetu bude FIDO adresa Honza Kostal na 2:420/12.0 vypadat jako
Honza.Kostal%p0.f12.n420.z2.fidonet at a1fel.feld.cvut.cz,
obracene je to uzivatel fnet na 2:420/12.99, a prvni radka zpravy
musi obsahovat text
To: <adresa>
 ! a druha prazdna !

Druha vec, ktrerou nas gate dela, je zpristupneni FIDO konferenci pres nntp,
prozatim read-only, a to rovnez na serveru a1fel.feld.cvut.cz

--

						Honza Kostal
						jenik at feld.cvut.cz