Extendery pro DOS

Martin Rysanek rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Mar 9 15:36:25 CET 1994

> Vazeni, existuje nekde popis nekterych extenderu pro DOS.
> V pripade, ze ano, byl bych Vam velmi vdecen za informace.
>
> Potreboval bych popis: PharLap Extender a Ergo OS 386.
>
> Dekiji za jakekoliv informace
>                                                 JaPa

Jiste. DPMI, VCPI, PHARLAP

Jako reference v INTERRUPT listech, jsou na SIMTEL.
Nebo serveru QDECK, ted nevim adresu, kde je primo
programers guide. (pouze DPMI, VCPI).

Jinak nedoporucuji pouzivat PharLap, je to standart,
ktery jiz malo kdo podporuje a podporovat bude.

Pro DPMI existuji specialni knihovny pro C, kde je mozne
spoustet v chranenem rezimu moje aplikace napsane v C, atd.
Je to dost inteligentni, neni to jen vyvezeny DPMI interface
do C. Ale ted nevim kde to bylo. Jiste vim, ze to bylo
pouze na VEMA BBS Brno.

Martin Rysanek
 Martin Rysanek     rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
 Brno               rysanek at arwen.ics.muni.cz